smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

4

Kom på att jag glömt skriva om dag fyra, ja för så länge var vi där. Jag gör ett kombinerat bild och textspel så kanske jag kommer ihåg lite mer... 
 
Vi började med en promenad till margaretaön som är en ö som är en park. På vägen dit såg vi en buss, som betedde sig som en båt. Inget konstigt tydligen.
 
 
Margaretaön!
 
 
Efter en delikat (och billig) lunch på en känd hamburgerkedja promenerade vi bort till det stora köpcentret som vi varit på dagarna innan och jag köpte snygga skor jag gått och drömt och så fotade vi den snygga stationen som låg bredvid. 
 
 
Vi tog oss över till Budasidan och gamla stan. Där fikade vi i vanlig ordning påföljt av en spastig fotorunda på Budasidans attraktioner.
 
 
Allt detta från fiskarbastionen. Sedan blev det mörkt fast ljust med lampor:
 
 
När vi skulle gå över bron för att komma hem så höll de på med filminspelning så vi fick snällt ta oss över en annan bro. Långt bort. Puh. Fast vi åkte spårvagn. 
 
 
För att knyta ihop säcken så åt vi på samma restaurang som kvällen när vi kom. 
 
 
Thank you and goodnight!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: