smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

Ringrost i halsen

Idag har jag bara jobbat ett par få timmar men har ändå varit en del fläng på cykeln fram och tillbaka vilket gör att jag är så galet trött nu. Har suttit fyra timmar på eftermiddagen i möte och det tröttar ut mig vansinnigt mycket. Struntade i gymmet och cyklade istället hem i mörker och störtregn till Viktor, bolognese och mysljus. Vi ska ju åka tåg ikväll halv nio och allt är inte packat och klart. Ska bli väldigt roligt med festen i helgen men blev påminnen igår av Cilla att jag lovat att sjunga lite... VAD SKA JAG SJUNGA? HUR GÖR MAN? Känns som det var grymt längesedan jag använde rösten och ett piano att jag blir lite nervös. Får ta och sjunga någon gammal schlagerdänga som inte är så svår, min röst är extremt ringrostig. Tur Cilla ska hjälpa till med uckulelen. 
 
Från min storhetstid på Heleneholm:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: