smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

Kanske tillbaka

Jag tittade igenom lite vad jag skrivit innan och kom fram till att det faktiskt ju är himla roligt att se och läsa vad som skedde i mitt liv då. Även om det inte är något revolutionerande som skrivs här så tycker åtminstone jag att det är värt att minnas tillbaka även banala saker och tankar. Såååå.... I'm back! Kanske. 
 
Sitter och försöker motivera mig att läsa en engelsk artikel om socialpolitik. Jag tycker egentligen detta är intressant men det tar ändå nästan alltid emot när det handlar om något man måste läsa. Jag kan i alla fall ge mig en morot att när jag är klar, så får jag se första (och kanske andra) avsnittet av bron. Denna serie som min familj hyllar och höjer till skyarna. Nu är det dags (snart). Danmark, show me what you've got! 
 
Over and out (har gått och blivit svengelsk de bloggfria månaderna...)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: