smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

Tisdag igen

Så mycket som hänt sedan jag skrev sist... Varit i Stockholm och hälsat på Lisa och Tedde, blivit ägare till en kaffekokare som skiiiner, haft mitterminsutvärdering med mina handledare, varit på Familjen Addams musikalen här i Norrköping. Beslutat mig för att ta en kurs i företagsekonomi när jag är färdig socionom, shoppat på Ikea och piggat upp både mig, Viktor ch lägenheten, varit på överraskningsfest för Mia. Ja jisses vad mycket skojigt som hänt. Dessutom har jag blivit starkare och vågar ta plats i stora gymmet bland biffarna. Har säkert gjort andra saker som jag nu glömt men men. Här är lite bilder tills jag orkar skriva lite längre. Är trött efter en utmattande dag på praktiken, som jag för övrigt börjat kalla "jobbet". 
 
Hos Lisa och Tedde fick man blå drinkar
 
 
Det blev höst och massa fint gult på träden och jag fick börja använda vantar och stora lurar
 
 
Öppnade en skolbok för första gången sedan i våras
 
 
Det var kul...
 
 
Vi överraskade Mia som fyllde år igår, hon höll på att svimma av
 
 
Och denna personen har jag umgåtts all min lediga tid med fast inte inatt för då var han i sthlm med sin familj och jag kunde inte sova. Så är det. 120 sängen är för stor!! (OBS!!!! gammal bild...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: