smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

Hätskt

Har haft en fantastisk dag. Verkligen toppen. Började med ett hätskt personalmöte imorse. Spännande att se utvecklingen och hur det hanterades. Sen hade jag världens bästa handledning med världens bästa handledare. Hon sa att jag är klok och att allt med mig var så enkelt. Tack. Detsamma kan jag bara säga. Fina du. Handledningen var bra inte bara på grund av komplimangerna (visst...). Det var konstruktivt och jag fick utrymme och tid att prata om det jag gått och grunnat på ett tag. Efter en trevsam lunch hemma i hemmet med min sambolito var jag på typ världens bästa föreläsning. Ola Polmé! Bli min chef! Ta mig under dina vingar och lär mig allt du kan! Gör mig till dig. Okej, kanske inte riktigt så men nära inpå. Ska nog ta och tipsa universitetet om denna guru. Eeeeefter det kom jag hem, snörade om till snabba skorna och gick långprommis med sambolito Viktor. Tänk så mycket man får sagt när man rör på sig. Faktiskt. Tycker våra bästa samtal förs i ett vandrande tillstånd. 
 
Förresten hur fantastiskt är inte ordet "hätskt"? Säg det många gånger, eller bättre, be någon annan säga det! 
 
Denna dag har för övrigt gått i hungerns tecken. Känns som jag varit konstant hungrig vilket lett till extrema humörsvängningar. Ojojoj inte bra. Tror det beror på att mina mellanmål idag varit ganska små och dåliga. De dagar jag inte tränar är jag inte lika noga och förutbestämmande med mina mellanmål som annars. Andra bullar blir det imorgon! Chip och hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: