smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

ENDORFINER!

Jag älskar att träna. Jag gör verkligen det fast jag ibland måste övertyga mig själv om det innan jag går till gymmet. Idag var en superträningsdag då jag först körde överkroppsstyrka på gymmet med orakade armhålor, och sen en grym bodyjam på det. Alla var taggade som skulle dansa och det smittar ju av sig.  
 
I Norrköping kommer jag köpa kort på twentyfourseven eftersom det ligger väldigt nära och inte har någon bindningstid. Topp! Dock är det ju bara gym men det kommer nog bli kul. Får varva med klättring, simning och annat skoj eftersom det är så billigt gymkort. Åh jag är så taggad inför flytten imorgon. Nu är verkligen det värsta över och jag har överlämnat nycklar till Jonas som ska bo här. Detta blir grejt! 
Undrar om jag kan sova inatt... 
 
En höstig och en vintrig bild från fina Norpan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: