smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

Hej

Hej mamma, Maria, Jeanelle och Viktor som läser min blogg. Kul! 
 
Idag var jag lite väl taggad och hetsig när jag kom hem, tyckte Viktor. Jag hade så mycket att berätta och haft en rolig dag. Mycket har löst sig också med resor till Gbg och seminarierna vilket gjorde mig på bra humör. Men som alltid när man är alldeles till sig så går luften ur så småningom. Efter mellanmål och jag bubblat ur mig allting blev det lite så. Men då fick vi sms om att dricka lite vin (typ eller vatten) i parken med några finisar så då drog vi dit lite casual så en onsdag. Det var mysigt men som sagt så var jag rätt trött att vi gick hem efter någon timme och nu ligger jag i soffan med datorn i knät. Orkar inte ta tag i dagboken eller något annat. Kan ta ikapp lite sånt på fredag när jag är ledig från praktiken. 
 
På praktiken började vi prata lite ekonomi och min praktikhandledare började dra fram olika dokument vi kunde kolla lite i. Det var faktiskt väldigt intressant, jag som trodde mitt intresse för ekonomi var lika med noll. Men det fångade mig och det tar jag som ett bra tecken eftersom jag förmodligen kommer behöva kunna lite sånt och behöva ha koll på i framtiden. 
 
Jag vill bli chef. Så konstigt. Men vad roligt. Konstig sak att säga att man vill bli. Jag ska utveckla det någon dag men nu är jag för trött... 
 
Lapp som hängde på vår dörr på kollo

Kommentarer

  • syrran säger:

    otroligt rolig lapp! jag vill oxå ha den på min dörr!

    Svar: Ja den är fantastisk! Tog inte med den hem för tyckte andra skulle få uppleva den på kollo.
    Smulfrida

    2012-10-03 | 18:48:41

Kommentera inlägget här: