smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

Långtråkigt?

Nu infinner sig känslan av att jag gjort allt. Vilket inte är sanning men det jag initialt velat göra, har jag gjort. Hade detta varit mitt landställe hade jag eventuellt startat något projekt, måla om, plantera om eller bakat. Men jag känner att detta är en sådan där åka-hem-dag då det inte är lönt att starta upp något. Samtidigt vill jag hjälpa till då jag vet att det ändå finns en del att göra, packa och städa, men det känner jag inte riktigt att jag vill eller kan göra. Hela denna veckan kommer gå åt att städa och packa inför Norrköping så nu vill jag passa på att göra annat. Jag hade väldigt svårt att somna igår. Som alla andra nätter på senaste tid, så idag är jag lite seg i huvudet och kroppen. Lagom aktivitet är svärföräldrarnas spabad med min långtråkiga bok och ett bra podcastavsnitt. Då är jag både ur vägen och vilar upp mig inför stundande pack-och städ vecka...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: