smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

SMASH!

TITTA SYRRAN VAD JAG HITTADE PÅ ICA!!!!
 
Idag är jag ledig från praktiken för att reflektera och skriva dagbok. Gjorde allt sånt på förmiddagen och skrev också ett kontrakt som jag sen ska visa min handledare och kanske fylla ut lite. Ska innehålla målen och syftet med praktiken vilket jag tyckt varit svårt att veta innan jag kom dit på grund av att jag inte visste vad som väntade mig. 
 
Igår var det mötesdagen deluxe i alla fall och förutom en liten dipp efter lunch blev jag faktiskt inte så trött som jag blir av föreläsningar... he! Det är klart att det är lite annorlunda detta eftersom det inte är något jag examineras på direkt och inte den sortens information. Jaja. Jag fastna lite framför daytimeTV nu på eftermiddagen och jag känner verkligen inte för att få dåligt samvete för det eftersom jag faktiskt egentligen inte har något jag måste göra. Skönt. Nu ska jag gå och skicka tillbaka skorna jag beställde eftersom de skickade fel färg. Tråkigt och nu finns de inte kvar längre. Så blev inga nya skor för mig. 
 
Nu blir det träning och efter det egengjord pizza och öl på vattentornet. Ha en härlig helg! 
 
 
 

Kommentarer

  • syrran säger:

    VA!?!?!?! lyx för er!

    2012-10-03 | 18:47:06

Kommentera inlägget här: