smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

Aldrig mer planlös

Nu får det vara slut på styrketräning som inte genererar mer än inbillade muskler. Från och med i förrgår började jag köra (alltså bara gjort det en gång hittils) med ett program på gymmet. Inget mer planlöst ihuggande av vikter och övningar, nu ska jag se musklerna svälla. Axlarna har jag i för sig redan kommit en bit med men resten av kroppen skulle vilja orka lite till. Så nu håller jag på att utforma program efter bästa förmåga så att jag kan se mina framsteg. Förhoppningsvis sker det framsteg. Och ja, jag ska ta en funderare över kosten också. Mer protein såklart (för det låter ju rätt) men jag tror jag äter bra redan och egentligen handlar det ju inte om så mycket mer än att jag vill bygga muskler så ska bli ännu noggrannare att äta direkt efter träning om så bara en banan för att inte bryta ner dem i alla fall. Tänker inte förändra kosten annorlunda faktiskt. Det har jag inte tid eller lust till. 
 
Hej då spinkis, HEJ MUSKELBERG!
 

Kommentarer

  • Hanzi säger:

    Frida, ser du ut så här när vi kommer hem kommer jag ta dig i hand och be om en presentation....

    Svar: Hahahaha! Det är inte mitt mål ;) Viktor blev också lite skärrad.
    Smulfrida

    2012-10-23 | 22:10:35

Kommentera inlägget här: