smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

Det snurrar i min skalle

Hej och hå. Vad tiden går fort. Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med det men just idag har jag inte riktigt kunna bestämma mig för om det är tisdag eller torsdag. Känns som torsdag men det är ju (väl) tisdag... Känner mig så där härligt snurrig i huvudet efter en intensiv dag på kontoret med mycket "jag svarar i telefonen och är extremt viktig" och känslan av att vara "en i gänget". Hej och hå ja. Är även väldigt nöjd och har en härlig känsla efter att ha varit hemma hos Emy och fått prata om allt livsviktigt och äta satsumas. Känner att ibland tar alla intryck och upplevelser kål på mig och att jag behöver lufta dem för fler än Viktor. Rättare sagt jag känner att jag inte vill lufta allt konstant för honom då det kan bli lite överväldigande för en person att få alla mina luftningar. Ja, jag pratar om tankar och funderingar, ingen annan luft. Typ. I alla fall var det trevsamt att få mysa med Emy. 
 
Har dock en liten oro för min lilla mage. Den signalerar så konstiga signaler till mig. Är du hungrig? Men vi åt ju oss mätta nyss. Vad är det du vill ha? Mat eller inte? Förstår ingenting. För säkerhets skull matar jag den. Gjorde improviserade morotsbiffar till middag som Viktor tyckte smakade bananpannkaka. Kanske ska skippa kaffet imorgon, känns som det är det enda i min kost som kanske egentligen inte tillför något. Förutom stundande njutning och livskvalitet då. Om de har frallor till fikat imorgon tar jag kaffe annars smakar mina plommon rätt bra utan kaffe. 
 
 
DruvEmy på halloween förra året

Kommentarer


Kommentera inlägget här: