smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

Ensamkvällstankar

Har en ensamkväll idag. Viktor är på personalfest och de enda jag känner i Norpan är också på den. Jag trivs bra med att vara själv men lite ensamt är det ibland. Jaja, lite en sån dag då inget speciellt hänt direkt. Köpt en fin skjorta för 100 och hittade finaste skorna som var liiite små. Synd för de kostade ca 1000 kronor och verkade väldigt varma. 
 
Nu sitter jag och tittar på favvoprogramet "112 på liv och död" och dricker alkoholfritt vin. Gillar ju vin men gillar inte hur man blir påverkad alltid. Dock var detta lite vattnigt och tråkigt. Inte alls som vanligt vin tyvärr. Det här med favvoprogramet. Många verkar inte förstå hur bra detta program är men jag tycker det är väldigt spännande och kul att se hur poliser, brandmän och ambulanspersonal arbetar. Rolf och Antonio är två poliser som verkar himlans bra. Det är mina favoritpoliser! Ligger kanske lite i bakhuvudet fortfarande den lilla önskan att bli polis. Mycket skitjobb har de dock. Undrar vad deras risktillägg är.. 
 
Jag köpte fina ekologiskaoch lyckliga ägg innan och det är ju löjligt hur det enda jag kan tänka på är när jag ska bli tillräckligt hungrig igen för att laga ett kokt ägg. Ja så denna kvällen går väl åt alkoholfritt blaskigt vin och tankar om det perfekta ägget.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: