smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

Saknad

 
 
Satt och tittade på hus på hemnet igår... Ja, jag är en sån som gör det för att det är sköj ibland. Vill så gärna bo i ett sånt radhus i friluftstaden, de är så himlans fina. Synd att det är radhus men det kan jag nog lära mig leva med. Jag vet att det ligger i framtiden men det är lite kul att fundera på vad man vill ha. Detta letande är förmodligen på grund av att jag saknar min familj och vänner i Malmö. Jag saknar mina syskon och föräldrar så himla mycket ibland och det känns så tråkigt att vi träffas så sällan. Så tänker jag att ja men om ett par år kommer vi säkert att samlas i Skåne igen. För jag vill att det ska bli så. Men så blir jag medveten om att det faktiskt inte alls är säkert. Speciellt inte med tanke på att alla valt partners som är uppvuxna på andra ställen i Sverige. Det känns väldigt tråkigt för jag önskar att vi i framtiden kommer leva nära varandra! 
 
 

Kommentarer

  • syrran säger:

    hej söta! saknar dej massa ju! "hästflabb" borde du titulera översta bilden :-)

    2012-10-15 | 17:52:51

Kommentera inlägget här: