smulfrida.blogg.se

One Tough Cookie

Snörvel

Herreminje vad tröttsamt det är att vara sjukt. Rört mig mellan sängen och soffan i princip i två dagar nu. Fast igårkväll kände jag mig lite piggare än kvällen innan. Kanske berodde det på att jag fick pratat med mina Ugandavänner, hello Africa, tell me how you doin. Saknar alla er en massa! 
 
Så ja, nu är jag frisk (isch (bra uttryck))! Var i alla fall på jobbet en stund idag. Blev väl totalt fem timmar och efter det gick jag hem och sov i två timmar så helt frisk kanske jag inte är... Men livet har återvänt till mig. Städat lägenheten har jag gjort. Tog cirka tio min. Så stor är den. 
 
Detta är den absoluta bästaste låten just nu. Kan.Inte.Sluta.Lyssna.
 
http://www.youtube.com/watch?v=883yQqdOaLg
 
LYSSNA!
 
 

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Åhhh, det va så kul att höra din röst vännen. Sorry att jag så abrupt var tvungen att springa iväg. Vill prata snart igen :) Hoppas du piggnar till från snörvelsjukan snart också. puss

    Svar: Ja det var det verkligen! Ingen fara :) VI kan prata mer en annan dag! Jag mår mycket bättre idag så det är skönt :) Puss
    Smulfrida

    2012-09-27 | 17:06:01
    Bloggadress: http://rebeccakarinlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här: